AW17_designer

Pro obchodníky

Máte obchod s obuví nebo se ho chystáte otevřít? Máme pro vás pár důvodů, proč JANA rozhodně stojí za úvahu.

  • Zázemí velké firmy. Součást holdingu s obratem jedné miliardy eur. Riziko nevyřízených nebo neproplacených reklamací můžete pustit z hlavy.

  • Vlastní design kolekce a vlastní formy (obuvnická kopyta). Je samozřejmě dost nákladné, když na každý vzor a každou velikost musíme vyrobit vlastní formu. Ale právě to dělá z obuvi JANA něco výjimečného. Prostě sednou. To se nedá okopírovat. Každý druhý týden je někdo z našich návrhářů v továrně, vymýšlí a vylepšuje.

  • Kolekce nabízíme v pohodlných šířkách – částečně „G“, většinou „H“. Běžná šířka nabízených bot je přitom „F“, což se ani neuvádí. JANA má téměř vše „háčka“, takže nic pro velmi úzké chodidlo. Jenomže naprostá většina žen má běžnou a širší nohu a hledá právě tohle.

  • Půlčísla. Výrobci se do nich neradi pouští, protože je to nákladné, znamená to dvakrát tolik forem. JANA ale půlčísla dělá, protože jen tak bota opravdu padne. Pohodlí bereme opravdu vážně.

  • Obchodní inspekce, soudy a žaloby kvůli zdravotní škodlivosti – tak toho se bát nemusíte. Na všechny boty používá JANA výhradně materiály od předem vyzkoušených a ověřených dodavatelů. Chemikálie se nepoužívají buď vůbec (například modely Natural jsou z kůže činěné jen rostlinami, zcela bez chromu), nebo jen v nezbytné míře a vždy v souladu s normami Evropské unie.

  • Co objednám, to mám, a včas. Co říkáte tomu, že v polovině ledna míváme vydodáno kolem 50 % celé kolekce jaro/léto? V době, kdy konkurence teprve začíná vyrábět! Podzimní zboží už dodáváme od konce května, takže předběhnete konkurenci.

  • Design lahodící vkusu většiny zákaznic. Máme jak odvážnější, tak i usedlejší modely. Z cílové skupiny zákaznic nad 30 let si jich 80 % vždy vybere. Výstřelky a úplné „babčáky“ necháváme specialistům a do butiků a zdravotních obuví.

  • Vychytávky. JANA ví, jak botu dopasovat na co nejvíce nohou. Za vším stojí propracované a funkční technologie.

  • Umíme i EDI. Kdo neznáte, googlujte. Kdo máte, víte, o čem mluvíme. Vzpomínáte na to, když jste ještě přepisovali objednávky do počítače a volali nám, abyste se zeptali, kolik který vzor stojí a kdy vám dojde zboží?

  • Propracovaný systém řešení reklamací. Přinesl vám spotřebitel obnošenou botu a má nárok na uznání reklamace? Pošlete nám jen reklamační list, a až vám dojde dobropis, boty vyhoďte. Prostě vám důvěřujeme.

  • Máte vlastní webové stránky? Dostanete od nás dvakrát ročně krásné fotky nebo videa. Zdarma. Ať máte web hezký a lákavý.

  • Podporujeme váš prodej. Na každou sezónu dostanete propagační materiály, dáme Vám k dispozici image fotky, zadáváme reklamu.

  • E-shop pro obchodníky. Sami si kdykoliv doplníte, co vám právě chybí. Schází vám červené lodičky? Odfiltrujte si červené lodičky! Registrujte se zde, stránky jsou i v češtině.

  • Krásný a účelný nábytek v jednotném designu. Zeptejte se nás na podrobnosti. Dodáme vám ho na míru a máte to bez starostí. Umíme tři metry širokou stěnu a zvládneme i celý shop-in-shop o 25 m2. Třeba jako zde. Značka prodává, přesvědčte se o tom.

Naše vzorkovny

ZAVOLEJTE A PROHLÉDNĚTE SI kolekci v našich vzorkovnách V PRAZE A BRNĚ.

Jak vzniká kolekce Jana

|
|
|
|
|

Stáhněte si