SS18_ProcMy

Příběh Jany

Píše se rok 2000, poslední rok starého milénia. Vzniká a+w shoes, společný podnik značek ara a Wortmann. Novorozenec dostává od rodičů do vínku od každého to nejlepší – od ara pohodlí, od Wortmann zase módu a rozumnou cenu. Objevuje se značka obuvi JANA. Komu je určena, je jasné. Zákaznice, která ráda nosila Tamaris, se poohlíží po něčem širším a pohodlnějším. Jehlové podpatky posílá do historie; teď potřebuje boty, ve kterých „to dá“ celý den. I s vybočeným palcem nebo svými už ne zcela dokonalými prsty. Možná ji začínají občas pobolívat chodidla. Chce ale mít fešné botky, vždyť se ráda hezky obléká a těší ji, když se po ní muži ohlédnou. Ano, to je typická zákaznice značky JANA. Obchodní schůzky, porada s týmem, celý den před katedrou… Doplňte si sami, jakým výzvám musí vaše nohy čelit.

Když bylo a+w shoes krásných jedenáct roků, zpřísnily se v Německu zákony. a+w shoes si teď musí vybrat, u kterého z „rodičů“ zůstane, a rodiče se domlouvají, že zůstane u Wortmann. A kde není ara, tam není ani důvod k „a+w“. Tak se z kukly a+w shoes vylíhl motýl JANA shoes, létající, teď už výhradně, pod křídly Wortmann KG.