SS18_ProcMy

Pro ty z vás, kdo to máte rádi stručně, prosím:

2000: firmy ara a Wortmann zakládají a+w shoes KG
2000: startuje prodej v Německu, Rakousku a Švýcarsku
2004: JANA jde do Nizozemska a Belgie, následují N, SE a FIN, GB, IRE a F… Ani se to sem všechno nevejde
2007: Zastoupení v Česku a na Slovensku!
2011: kvůli novým zákonům přebírá Wortmann podíl od ara; přejmenování na JANA shoes
2012: v Moskvě vzniká JANA Vostok, značka pro Ruskou federaci
2013: dokončeno supermoderní logistické centrum v centrále Wortmann v německém Detmoldu. Jen 120 sekund trvá, než na jedné straně složí boty z jednoho kamionu a na druhé straně haly je naloží na jiný. Během toho se karton i proclí, zváží, změří a polepí etiketou. Prý jde o největší botník Evropy – má kapacitu 4,5 mil. párů obuvi.
2014: přichází Jana RETAIL CONCEPT, vlastní shop-in-shop systém, který v obchodě prezentuje značku odděleně a na vlastním nábytku
2015: v německém Erlangenu otevírá první JANA shop-in-shop. Jo, a ten dva roky starý sklad už se asi bude muset zvětšit
2016: první kolekce nově založené prémiové značky BE NATURAL

2017: přejmenováváme se (obchodní zastoupení pro ČR a Slovensko), místo BNS Trade nově TORUMIA s.r.o

V roce 2015, kdy JANA slaví patnácté narozeniny, ji najdete ve více než čtyřiceti zemích světa, u 28 obchodních zástupců. Na teenagera slušný výkon, nemyslíte?