AW19_HP2

Pro ty z vás, kdo to máte rádi stručně, prosím:

2000: firmy ara a Wortmann zakládají a+w shoes KG
2000: startuje prodej v Německu, Rakousku a Švýcarsku
2004: JANA jde do Nizozemska a Belgie, následují N, SE a FIN, GB, IRE a F… Ani se to sem všechno nevejde
2007: Zastoupení v Česku a na Slovensku!
2011: kvůli novým zákonům přebírá Wortmann podíl od ara; přejmenování na JANA shoes
2012: v Moskvě vzniká JANA Vostok, značka pro Ruskou federaci
2013: dokončeno supermoderní logistické centrum v sídle značky v německém Detmoldu. Jen 120 sekund trvá, než na jedné straně složí boty z jednoho kamionu a na druhé straně haly je naloží na jiný. Během toho se karton i proclí, zváží, změří a polepí etiketou. Možná je to největší botník Evropy – má kapacitu 4,5 mil. párů obuvi a denně zvládne naskladnit a vyskladnit na půl milionů párů obuvi.
2014: představení Jana Retail Concept
2015: ten dva roky starý sklad je potřeba zvětšit, naštěstí se na to myslelo už při plánování
2016: první kolekce nově založené prémiové značky BE NATURAL
2017: přejmenováváme se (obchodní zastoupení pro ČR a Slovensko), místo BNS Trade nově TORUMIA s.r.o.
2018: výrazně rozšiřujeme řadu RELAX se speciálně změkčeným došlapem pod patou
2019: ze samostatné značky Softline se stává Jana Softline, tedy nová linie pod logem Jana
2020: ze značky BE NATURAL se stává Jana Select, nová linie pod logem Jana; Jana přichází s modely vyrobenými z recyklovaných PET lahví

V roce 2015, kdy JANA slavila patnácté narozeniny, jste ji našli ve více než čtyřiceti zemích světa, u 28 obchodních zástupců. Dnes, když JANA slaví plnoletost, je i za oceánem. Slušný výkon, že?